A Ryanair szerint vége a tízeurós repülőjegyek korának
Utasai rekordprofitot hoztak a fapados légitársaságnak, a jövő pedig ennél is fényesebb a cég szemében.
Utasai rekordprofitot hoztak a fapados légitársaságnak, a jövő pedig ennél is fényesebb a cég szemében.
Az ír vállalat Twitter-oldalán visszatérő téma az ablak nélküli ablak melletti ülés.
Rekordinfláció idején a magyarokat sújtja az adó a légitársaság szerint.
Egyelőre a lengyel és az olasz piacon.
Első körben a járatok szűk körénél lesz elérhető az előfizetéses szolgáltatás.
Madeira repterén jelenleg egyetlen gép sem tud leszállni a szél miatt, az ottrekedt utasoknak pedig nincs könnyű dolguk: közvetlen járat a szigetről szombaton érkezne Budapestre, de a jegyek már elfogytak arra a járatra.
Két új járatot és tucatnyi járat sűrítését jelentette be Budapestről a diszkont légitársaság, amelynek vezetői cáfolták azt is, hogy szóba került volna, felvásárolja őket a Lufthansa.
Jelenleg az ország légterében fokozott, de nem fenyegető kockázat áll fenn - közölték.
Szinte alig van valami, amiben megegyezik a két cég, amely egyaránt piacvezetőként hivatkozik magára Magyarországon.
Bár utasként legtöbbször csak a jegy ára számít, amikor légitársaságot választunk egy-egy útra, valójában szinte alig van valami, amiben megegyezik a két fapados cég. Most végignéztük apránként, mekkora különbség van a két légitársaság között, ebben pedig Bukta Gábor, a Concorde részvénypiaci elemzője volt a segítségünkre.
Az ír üzletembernek ilyen a stílusa. Most a tervezett új és nagy lengyel repülőtér miatt háborgott.
Meghibásodás miatt nem indult el a gép.
És amúgy bejelentette, hova utazhatnak velük az utasok nyáron, bár abban újdonság nem volt.
A koronavírus padlóra küldte az egész légiforgalmat, de a nyitás után fellendülés jött. Az újrakezdést leginkább a fapadosok tudták kihasználni , mert a gazdasági válságjelek miatt az utasok azt nézték: hogy lehet a legolcsóbban repülni.
Az ír légitársaság a megszűnő támogatás miatt döntött a távozás mellett.
Szakértők szerint azzal, hogy sávos adózást vezetett be a kormány csökkenhet a fapadosok által befizetendő adó mértéke. Ez a jegyárakban azonban egyelőre nem mutatkozik meg.
1,37 milliárd eurós profitnak örülhet az ír fapados légitársaság.
A bevétel elérte a kétmilliárd eurót, ám ez sem volt elég a nyereséges működéshez.
Egyharmaddal több utast szállít ma a Wizz Air, mint a világjárvány előtt, de a forint gyengülése, a dollár erősödése és az olajárak elszállása gyengíti a légitársaság pozícióját. Erről is beszélt a hvg.hu-nak Váradi József, a társaság vezérigazgatója. A szakembert kérdeztük arról, mekkora költséget jelent a társaság számára az extraprofitadó és ezt hogy igyekeznek behozni, terveznek-e belföldi járatokat, és arról is beszélt, hogyan áll a vizsgálat a nyári járattörlések miatt.
A két nagy konkurens fapados gyorsan rárepült a román légitársaság utasaira.